Support og service

Vi er her for at sikre, at din oplevelse med vores produkt er så problemfri og glat som muligt. Vores Support & Service-team er dedikeret til at hjælpe dig med enhver udfordring, spørgsmål eller anmodning, du måtte have.

Service & Reparation

Vi yder garanti på vores produkter i henhold til de lovbestemmelser, som gælder i det enkelte land. (Købebevis skal fremlægges/medsendes)

Service og reparation uden beregning ydes indenfor garantiperioden
iflg. dansk købelov under følgende forudsætninger.

1. Fejlen er en konstruktions- eller materialefejl (normal slitage og misbrug er undtaget).
2. Reparation har ikke været forsøgt, af andre end Millarco's godkendte serviceværksteder.
3. Der har ikke været anvendt uoriginale dele til maskinen.

Serviceydelser uden beregning omfatter udskiftning af defekte samt arbejdsløn.
Produktet indleveres, hvor De har købt det og forretningen sørger for videre forsendelse.
Vi modtager ikke reparationer eller garantiforpligtelser direkte fra kunden.

Reklamationsformular

Hvis du som butik/kunde hos Millarco A/S har tekniske spørgsmål eller et produkt til reklamationsbehandling, er du velkommen til at kontakte vores service afdeling på mail eller telefon:

Mail: service@millarco.dk
Tlf. 87 43 42 33

Mandag - Torsdag:    Kl. 9.00 - 15.00
Fredag:                         Kl. 9.00 - 14.00

Medsend venligt billeddokumentation, købskvittering og samt udførlig fejlbeskrivelse ved reklamation.

Slutforbrugeren af Millarco's varer kan ikke benytte sig af reklamationsformularen, de bedes venligst indlevere produktet, hvor de har købt det og forretningen sørger for videre forsendelse. Vi modtager ikke reparationer eller garantiforpligtelser direkte fra kunden

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold